Opinie, Nazwa.pl dodaje produkty do koszyka, których potem nie można usunąć więc się automatycznie kupują przy okazji zamówienia, dawno mnie tak ktoś nie wklerwił….

Jestem ich klientem jak wielu z Was pewnie. Zresztą konta domenowe mam u wielu rejestratorów domen. Ale tak jak NAZWA.PL to mnie nie wklerwił nikt!

Chciałem kupić domeny, dwie fajne moim zdaniem domeny na konto firmowe. Bo wiadomo, że u nich są różne ceny domen w zależności od tego czy konto jest firmowe czy prywatne. Zatem na firmowe. Dodałem dwie domeny, przeszedłem do realizacji zamówienia i patrze, że jakiś serwer w nazwie konta udało mi się kupić…., jak już się zorientowałem to było już za późno. Taki marketing drodzy Państwo to ja mam w dupie ciemniej!!!! To jest jawne wciskanie mi produktów których zwyczajnie nie chcę kupić! Czy na prawdę w NAZWA.PL jest aż tak źle? Ale żeby tego było mało, myślicie że na tym się skończy?
Nie… teraz będą dzwonić do mnie telemarketerzy NAZWA.PL których nazywam przekonywaczami/wciskaczami, którzy za wszelką cenę będą wiedzieć lepiej ode mnie dlaczego powinienem kupić ten serwer!!!!!!!!! Co mnie obchodzi promocyjna cena na usługę serwera, jak ja tego zwyczajnie nie zamawiałem!!!!!!!!!!!!

Na szczęście większość numerów telemarketerów od NAZWA.PL już zablokowałem, ale chyba muszą mieć tam jakiś generator numerów, bo co raz dzwoni do mnie jakiś nowy numer. Ale dzwońcie! Wszystkich Was zablokuję.
Lubię samodzielnie decydować o tym co i kiedy będę zamawiał i wyłączał. Nie potrzebuję do tego namolnego telemarketera. I to ciągle pytanie o powód rezygnacji czy z serwera czy z domeny, a co was to K*.* obchodzi!!! Dosłownie do zrzygania akcja identyczna jak u operatora komórkowego albo w kablówce, rzygać się chce.

Podsumowując ten krótki wywód powoli NAZWA.PL zaczyna mnie na prawdę mocno wklerwiać. Zaczynam powoli sądzić, że ich praktyki są bliskie oszustwom.

Trochę różu na zakończenie:
Panel klienta, chodzi mozolnie, mozolnie tak, że niekiedy odechciewa się pracować. To samo z panelami Active admin, zgłoszenie problemu nic nie daje. W odpowiedzi otrzymujesz SOA #1. U innych rejestratorów śmiga, w nazwie ledwo działa, czasem potrafi się wywalić Internal Server Error. Dopiero zrobienie zrzutu, czyli przyłapanie ich na błędzie generalnym może coś dać, ale znowuż trzeba się naczekać na odpowiedź.

Promocje to kpina, drogo jak w czopka!!!! Niby stali klienci dostają promocję max 20% na wybrane usługi serwerowe, ale nie zapominajmy, że kiedyś te serwery kosztowały śmieszne pieniądze. Dziś ceny są maksymalnie wywindowane w góry, a dostajemy ledwo działający panel i w zasadzie zero supportu – bo dodzwonić się tam nie da – a na odpowiedź kiedy sprawa nagli trzeba czekać dniami, bo już nie wspomnę o stronie komunikaty.nazwa.pl – gdzie awarii to tam żadnych nigdy nie ma, a komunikaty o naprawach nie zgadzają się ze stanem faktycznym i realnym tego co się dzieje.

Obsługa e-maliowa (czyli tak zwany support) jest najbardziej kiczowata. Kiedyś można było prowadzić rozmowę z wybranym specjalistą po ich stronie, tym bardziej, że niekiedy tematy są dość nietypowe, takie chociażby jak niedziałające rekordy domeny, problemy ze skryptami na serwerze, niedziałające usługi DNS itp. Dziś działa to tak. Wysyłasz e-mail, trafia on do jakiegoś wora. Odpisuje ci ktoś – coś tam piardnie – bo na analizę problemu to nie masz co liczyć, potem odpiszesz do tej osoby, e-mail znowu trafia do wora, odpisuje druga osoba, potem odpisujesz i znowu trafia do wora i odpisuje kolejny gościu. I tak w cały czas. NO LUDZIE!!!!!!!!!!!! KLERWA!!!!! tych spraw nie da się w ten sposób traktować!!!! Prowadzenie dyskusji z każdą nową osobą, która nie sięga wzrokiem głębiej niż w ostatnią odpowiedź jest bez sensu!!!! W ten sposób, to możecie sobie wybierać taryfę operatora komórkowego albo kolor obudowy do telefonu, a nie zajmować się poważnymi i trudnymi problemami, przez które często coś zwyczajnie nie działa. Ale ja rozumiem o co chodzi, chodzi o to byś się drogi Kliencie ODPIER….odczepił i nie zawracał dupy….

Zatem ja jestem już na drodze poszukiwania nowego dostawcy. Domeny zacznę rejestrować u kogoś poważnego, bo to jest poniżej krytyki co się dzieje w NAZWA.PL

5_eutanazoli

Jedna myśl na temat “Opinie, Nazwa.pl dodaje produkty do koszyka, których potem nie można usunąć więc się automatycznie kupują przy okazji zamówienia, dawno mnie tak ktoś nie wklerwił….”

  1. Niestety nazwa pozwala sobie na takie akcje od wielu lat. Promocje z darmowymi domenami, które po dodaniu do koszyka nie są darmowe; dodawanie produktów do koszyka których nie chciałem – przyjeli to jako standardową taktykę od wielu lat. Wielki moloch pozwala sobie na takie zachowania bo na polskim rynku ma niewielką konkurencję 🙁

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *